האם צריך מנהל אירועים חיצוני לחתונה?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

במהלך חיינו אנו לוקחים החלטות כלכליות רבות, כגון: איזה רכב לקנות, איפה לשכור דירה, האם להשקיע בחברה הזו ועוד. כדי להקל עלינו בתהליך קבלת ההחלטות, אנו בודקים אם התמורה שאנו מקבלים, שווה את סכום הכסף שאנו צריכים להשקיע. במידה והתשובה הינה חיובית אנו מרגישים בטוחים יותר לקחת את ההחלטה. אך מה קורה למשל בהפקת חתונה? ארוע שמושקעים בו עשרות ואף מאות אלפי שקלים, ארוע שהוא אחד מהשקעות הכלכליות הגדולות שזוגות צעירים יקחו בחייהם, איך נדע שהתמורה שהובטחה, אכן תינתן? הרי הזוג המאושר יהיה שקוע כל כולו בלהנות מהערב. זו הסיבה שאנו ממליצים לקחת מנהל אירועים חיצוני לחתונה.

זוגות אשר מתכננים חתונה, יוצרים קשר עם אולמות הארועים, צלמי חתונות, דיג'יי, ספקי משקאות, מעצבות ועוד. אם חלקם הזוגות אף מנהלים משא ומתן ועל סמך הבטחותיהם לספק שירות מוצלח ומספק, בוחרים הזוגות את נותני השירות שלהם וממשיכים בהכנות ליום המאושר בחייהם.

זוגות רבים מגלים לאכזבתם בזמן חתונתם,  שנותן השרות שבחרו לא עמד בתנאי ההסכם עמם אך בגלל שהם מעדיפים (ובצדק) להנות מחתונתם, הם לא מתעמתים עם נותני השירות ופשוט "שוכחים" מכך. מי שאמור "להילחם" על המגיע לזוג הצעיר הינו מנהל אירועים חיצוני.

איך לחסוך כסף בחתונה שלכם

במה מנהל האירוע החיצוני מתמקד?

ברגע שמיניתם מנהל אירוע חיצוני (שונה ממנהל האירוע של אולם האירועים שלו אין אינטרס לעזור לכם) עליכם לשבת עמו לפגישה מקיפה ולשטוח בפניו את כל מה שהבטיחו לכם הספקים ונתוני השירות. הוא זה שיהיה אחראי לוודא שהבטחות אלו אכן מתקיימות, לדוגמא:

  1. בר המשקאות הבטיח לכם סוג ויסקי יוקרתי חופשי לאורך כל הערב – מנהל האירוע יהיה אחראי לוודא שגם בשעה 01:00 בלילה הויסקי הזה יוגש בבר.
  2. היו לכם 200 מוזמנים אך אולם האירועים ספר 215  – מנהל האירוע החיצוני יערוך ספירה משלו ויעמת את הנתונים עם הספירה של אולם האירועים.
  3. אולם האירועים הבטיח מנקה צמוד לחדר השירותים לאורך כל האירוע – מנהל האירוע החיצוני יערוך ביקורות נקיון תכופות ויודא שהבטחה זו אכן מתקיימת.
  4. ערכתם אירוע בשטח פרטי ואתם דואגים מי יתאם בין כל הספקים השונים בנושא חשמל, מים, תאורה, מיקום – מנהל האירוע החיצוני יעשה את כל תיאומי הלוגיסטיקה הנדרשים עבורכם.
  5. הובטח לכם שהקטרינג מגיש 3 סוגים של קינוחים בסיום האירוע – מנהל האירוע החיצוני יוודא שאכן 3 קינוחים מוגשים ובכמות אשר הקטרינג התחייב לכם.
  6. הובטח לכם שהסעה תצא מאולם האירוע בשעה 02:00 – מנהל האירוע יוודא שההסעה תצא מאולם האירועים בשעה שנקבעה לה ולא לפני כן.

במה עוד מנהל האירוע החיצוני עוזר?

מלבד הבדיקה שאכן שהבטחות של נותני השירות והספקים מתקימות, עוזר מנהל האירוע החיצוני ברצף ההתקדמות של החתונה ודואג להמון דברים, כגון:

  1. בניית תוכנית לארוע.
  2. הושבה וסידור אורחים.
  3. העברת אלכוהול למפעיל הבר.
  4. תזמון הגשת האוכל לפי רצון הזוג.
  5. הקרנת סרטוני הפתעה המיועדים לזוג.
  6. קשר ישיר עם נהג ההסעה במידה ויש.
  7. מתן תשלום וטיפים לספקים.

איך לבחור מנהל אירוע חיצוני?

מנהל אירוע חיצוני יכול להיות בן משפחה / חבר אשר נידבתם לתפקיד אך אם בחרתם לשכור מנהל אירוע מקצועי, חשוב מאוד שתערכו סקר שוק ותקבלו מספר הצעות שונות ממספר מנהלי אירועים שונים. בקשו את הצעות בכתב, קראו ביקורות אונליין ולאחר שצימצמתם את רשימת המיועדים לתפקיד ל 2/3 היפגשו עימם. לאחר הפגישה בחרו את מנהל האירוע שאיתו הרגשתם הכי בנוח ועם הכימיה הטובה ביותר. 

שכר הטרחה של מנהל אירוע נע בין 1,000-1,500 שח, סכום זעום לעומת העלויות של הספקים האחרים, אך ללא ספק מנהל אירוע טוב יצדיק כל שקל שהוא יקבל. יוריד מהכתפים שלכם המון לחץ, ישחרר אתכם להנות מהאירוע בראש שקט ואם הוא עוד יחסוך לכם כמה מנות בספירת האורחים ההשקעה שלכם בו עוד תחזיר את ההשקעה ובגדול.

רוצים לקבל הצעות ממנהלי אירועים מקצועים?

התוכן היה מעניין? שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
האם צריך מנהל אירועים לחתונה? בטח, חייב מנהל אירוע חיצוני
עדי שחר

עדי שחר

הכותבת למשימות מיוחדות 🙂

גלילה למעלה דילוג לתוכן