’סוכן ישיר‘ כובשת את השוק: מה עומד מאחורי הבטחות סוכנות הביטוח שמתחייבת לסוכן אישי צמוד ושירות פרימיום במחיר ישיר הנמוך בשוק?

תוכן שיווקי
בשקט בשקט וללא יחסי ציבור מרשימים מודל חדש של תמחור ביטוחים צובר תאוצה. המחיר ישיר ומתיימר לחסוך אלפי שקלים בשנה והשירות פרימיום שמעניק ליווי צמוד על ידי סוכן ביטוח אישי. האם מדובר בבשורה שתשים קץ לדילמה בין התפשרות על שירותי מוקד ומחיר נמוך של חברה ישירה לשירות אישי ומקצועי ומחיר גבוה של סוכן? יצאנו לבדוק

אולי יעניין אותך גם…

תחום הביטוח נתפס אצל רבים כאפור משעמם ושמרני.
ברוב המקרים ניגשים אליו בחוסר רצון מובהק מתייעצים ומבררים קצת, מתלבטים בין מחיר לשירות סוגרים על תיק ביטוחי עם תשלומי פרמיות ושוכחים מהעניין. העיקר להרגיש שעשינו משהו…
ובבוא היום אלוהים גדול.
אבל… מה קורה כשנכנס שחקן לשוק שמציע לשבור את כללי המשחק?

”סוכן ישיר“ מ“בית יסוד ביטוח וחיסכון“ עוררה מחדש את שוק הביטוח כשיזמה מודל פורץ דרך שנותן נוקאאוט להצעות הקיימות בשוק וכשהציעה גם וגם…גם חיסכון של אלפי שקלים וגם זמינות של סוכן ביטוח אישי.
מסתבר שההבטחות עשו את העבודה ולקוחות נהרו ומיהרו להעביר את התיקים לחברה.
האם מדובר בעוד טרנד פירסומי או שיש כאן בשורה?
כדי לענות על השאלה, תפסתי את יואב שטיל, סמנכ“ל השיווק והמכירות של החברה לריאיון קצר ולהתרשמות אישית.
התשובות? כאן בתוך הכתבה.

רוצים לקבל הצעה מיידית לביטוח במחיר מוזל ושירות פרימיום? השאירו פרטים:

יואב, ’גם וגם‘ ו‘מחיר ישיר וסוכן צמוד‘ נשמע כמו סיסמה יפה. מה זה אומר בפועל?

”כשבן אדם עושה ביטוח זה בדר“כ תהליך שמתבשל אצלו כשהוא מבין שהוא כבר חצה רף גיל מסוים, שינה סטטוס כמו לידת ילד. הוא מבין ושאם חלילה יקרה לו משהו, מחלה, תאונה הוא מסכן את המשפחה שלו…ואז הוא מתחיל לבדוק קצת.
עד היום עמדו בפניו שתי אפשרויות עיקריות: לשלם פרמיות שנתפסות זולות ולהסתפק בביטוחים ישירים או לקחת סוכן אישי שידאג לו, יהיה זמין עבורו ולשלם לו פרמיות יקרות.
החלטנו לשבור את המשוואה הזאת ולהציע משהו שונה לגמרי…

אנחנו מציעים למי שמגיע אלינו גם סוכן אישי צמוד לכל שאלה שילווה אותו וידאג שיקבל את מה שמגיע לו וגם לשלם מחירים נמוכים כמו של הביטוחים הישירים, לפעמים אפילו פחות. כלומר: ליהנות משני העולמות. את מוזמנת לבדוק ולאורך זמן…אנחנו לא מדברים בסיסמאות“

יש כאן הנחה סמויה לגבי איכות הביטוחים הישירים…

”זו לא הנחה סמויה, אני אומר לך בוודאות שהייצוג שאת מקבלת בביטוחים האלה הוא פחות טוב. גם אם העובדים טובים ושירותיים , המבנים של החברות האלה מייצרות תוצאות פחות טובות.“

כדי להבין מאיפה נובע הביטחון של יואב צריך ללכת קצת אחורה בזמן. כמי שכיהן כמנהל השיווק של AIG וגם מנהל מטה המכירות הוא יודע איך הדברים עובדים מבפנים ומכיר את כל השטיקים ושיטות העבודה של החברות שהציעו עד היום שירות זול… והוא שם הכל על השולחן.

לדפוק על השולחן

”תראי, יש כאן כמה נקודות שצריך לקחת בחשבון…
הנקודה הראשונה היא שבן אדם מהיישוב לא באמת מבין לעומק מה אומרים הכיסויים של ביטוחי בריאות פרטיים, ביטוחי תאונות אישיות או מחלות קשות. מה קורה בחברות הישירות? יש שם מוקדים של מוצרים ספציפים וכל מוקד מתמחה במוצר אחד. המטרה של כל מוקד היא למכור מוצר ספציפי ולעמוד ביעדי מכירה… התוצאה? אין הסתכלות על כל התמונה ועל התיק כמכלול של משק בית אחד. התיק מפוזר ולא פעם גם משלמים פרמיות על ביטוחים שפשוט לא צריך. לחילופין יכול להיות חוסר בביטוחים חיוניים שאותו מוקד לא ידע להציע…“

האם ביום מן הימים כשתצטרך לתבוע יהיה מי שידפוק בשבילך על השולחן? (תמונה: DirectMedia, StockSnap)

הנקודה השנייה היא מה קורה כשביום מן הימים חלילה צריך לתבוע את חברת הביטוח. וזו נקודה קריטית…האם יהיה מי שידפוק בשבילך על השולחן? הרבה פעמים מוקדן פשוט יפטור אותך בזה שיגיד לך שאין לך זכאות.
סוכן ביטוח לא יוותר על שעת מבחן כזאת וישאף להוציא לך את המקסימום. הוא יודע שבזה הוא נבחן ושזה ייצר אינטראקציה חיובית שנים קדימה. הדרייב הוא לגמרי אחר ומעבר לזה, אל תשכחי שיש לו גם מנוף כנגד חברת הביטוח…יש לו מסה של לקוחות שמייצרת לו כוח וכשיש צורך אפשר לפתוח מולם במו“מ…“

אוקיי, נשמע נפלא בתיאוריה.
“אני מדבר איתך על דברים אמיתיים בשטח. זו לא סתם אמירה…קחי למשל לקוח שעבר אלינו בדצמבר 2020 מאחת החברות הישירות, ובתקופת המעבר הביטוחים חפפו לכמה ימים ויצא שבדיוק בימים האלה הוא שבר רגל… הוא עדיין מחכה לתשובה מהחברה הישירה שממנה עבר. הסוכן שליווה אותו דאג שהכסף יגיע וזה נעשה תוך 4 ימים בלבד! או במקרה אחר שבו לקוחה נותחה ע“י מנתח שלא נמצא ברשימה של חברת הביטוח. על פניו לא היתה אמורה לקבל החזר… אבל מי שיכול לנהל מו“מ עם חברת הביטוח ולפעול בדרכים יצירתיות יכול לעזור אפילו במקרים כאלה. עמדנו על כך שהמנתח יוכנס לרשימה והיא כמובן קיבלה את הכסף. אילו לא מקרים נדירים. את צריכה להבין שזה קורה כל הזמן. כשיש לך קשר עם מישהו אחד שהתפקיד שלו לדאוג לך זה מה שהוא יעשה“

ומה לגבי המחיר?

”גם ’מחיר ישיר‘ אולי נשמע לך כמו סיסמה, אבל אני מתכוון לזה ב100%. אנחנו מתחייבים למחירים של הביטוחים הישירים ומטה. בשבוע שעבר לקוח העביר לפה תיק ביטוחי שעליו שילם 2,900 שקלים בחודש. היום הפרמיות שלו מסתכמות ב- 1,900 ש“ח…חיסכון של 12,000 ש“ח בשנה!

או תיק של 600 ש“ח בחודש שחתכנו ב-50% והיום הוא משלם 300 ש“ח בלבד. מדובר על מאות ואלפים שקלים בחודש“.

לא יכול להיות שאתם לא מרויחים…

”קיבלנו מראש החלטה מושכלת לתת מענה לצורך שעד כה לא היה קיים ואנחנו לא מחפשים להידמות לסוכנות ביטוח…בסופו של דבר חשוב לנו לרוץ עם הלקוח לטווח ארוך.
כדי לספק מחירים נמוכים אנחנו עובדים עם סימולטור מול חברות הביטוח וכך מספקים value for money הכי גבוה שאפשר. הלקוח מקבל חבילה ספציפית מותאמת אישית במחיר הכי אטרקטיבי ואנחנו לא עושים את זה רק במעבר או בכניסה כדי למשוך לקוחות! מה שקורה בשוק זה שהרבה פעמים התיק נמצא ’רדום‘ אצל הסוכן והתעסקות עם התיק נתפשת אצלו כביזבוז זמן…הלקוח מצידו ממשיך לשלם בלי שום ריענון ובדיקה של הנחות. אנחנו מתחייבים לא ’להרדים‘ את התיק אלא לרענן את אותו ולעדכן הנחות כל שנה מחדש.
עוד משהו שמשפיע על המחיר הוא שבדרך כלל סוכנים מקבלים בונוסים על עמידה ביעדים של חברה מסוימת ולא באמת עושים מכרז… כפועל יוצא של ההחלטה שלנו לראות את טובת הלקוח ולהוזיל עמלות למינימום. בשונה מסוכניות אחרות אנחנו לא מחוייבים רק לחברה אחת. המחוייבות היא ללקוח ואנו בודקים מול כל השוק.
אנחנו גם לא עובדים עם סוכני שטח ורכבים, אין לנו משרדים מפוארים ויש לנו גם יתרון בגודל שמאפשר לנו לנהל מול חברות הביטוח מו“מ. אנו תמיד נדאג לתת לכל לקוח את מירב ההנחות והכלים שברשותנו ולא נשמור כלים לא בשימוש. התוצאה היא סוכן ביטוח אחד שמלווה אותך ודואג לך ומחירי מינימום.“.

עד כמה קל לעבור מחברה אחת לשנייה?
”קל מאוד. אם לאחר שיחת ייעוץ הלקוח מעוניין, אנחנו שולחים לו סמס עם טופס הצהרת בריאות לביטוח החדש וטופס ביטול לביטוח הישן. הלקוח חותם בטלפון ואנחנו דואגים לכל השאר.“
והותק לא הולך לאיבוד?

”זו טעות של הרבה אנשים. אין דבר כזה ותק או תקופת אכשרה…אם אתה עובר ביטוח עם עבר ביטוחי, אתה עובר בלי צורך בתקופת אכשרה“

מעבירים בקלות את תיק הביטוח ומוזילים אותו
”הזמן טס ורק בזמן אמת תוכלו להבין את החשיבות של החצי שעה שהקדשתם לכך היום“ (תמונה: DirectMedia, StockSnap)
תוכל לתת עצה או טיפ חכם לאנשים שכבר צורכים ביטוח?

”חשוב לזכור שביטוח זה משהו שצריך לרענן, אז אל תירדמו. בדיקה יכולה להוביל אתכם לחיסכון של אלפי עד עשרות אלפי שקלים בשנה ולהתאים לכם את הביטוח לצרכים המדויקים עם השינויים בגיל או בסטטוס שלכם.. אל תוותרו עליה! ואם אין ברשותכם ביטוח מומלץ בחום תתייעצו ותבינו מה הצרכים המינימליים שאתם צריכים כדי להקטין את החשיפה המשפחתית מקטסטרופה כלכלית. חשוב מאוד לדעת שאם אתם מחכים הזמן לא יפעל לטובתכם… הצטרפות לביטוח בגיל צעיר יותר מגינה יותר וכל בעיה רפואית שתצוץ במרוצת השנים תהיה מכוסה. אנשים שמחכים ומצטרפים לביטוח לאחר שכבר צצה בעיה רפואית משלמים הרבה יותר עם החרגות מהביטוח ובמקרים חמורים, אפילו לא ניתן לבטח אותם. כולנו עסוקים ביומיום ובכל זאת אל תדחו ואל תזלזלו… הזמן טס ורק בזמן אמת אתם יכולים להבין את החשיבות של החצי שעה שהקדשתם לכך היום.“

ומה אתה מציע למי שרוצה להתייעץ ספציפית לגבי התיק שלו או הצרכים שלו?

”אני מציע להשאיר פה פרטים ולהתייעץ עם מומחה ביטוח שלנו.
זה שירות שמוענק בחודש הקרוב ללא עלות וללא התחייבות ואין מה להפסיד. ההחלטה מה לעשות עם הייעוץ הזה נשארת בידיכם“.

רוצים לקבל הצעה מיידית לביטוח במחיר מוזל ושירות פרימיום? השאירו פרטים:

התוכן היה מעניין? שתפו

סוכנות הביטוח שמתחייבת לסוכן אישי צמוד ושירות פרימיום במחיר ישיר הנמוך בשוק
עדי שחר

עדי שחר

הכותבת למשימות מיוחדות 🙂

Scroll to Top
לבדיקת גובה ההחזר או ההנחה המגיעה לכם מקופת החולים, מלאו פרטים ונבדוק את ההחזר האישי עבורכם
*השירות אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.